0899-907-657
Британците явно са много предирчиви към рекламите, които гледат. След като забраниха клипа за парфюма на Бионсе - Heat, който беше обявен за прекалено секси (повече информация тук), сега влиза в сила и забрана срещу рекламата на YSL - Belle d'Opium.
Във Франция, например, рекламата е била гледана от над 44 милиона души, а 96 процента от френските жени я намират за напълно приемлива. Всъщност, само 13 зрители в Англия са подали оплакване, но въпреки това рекламният клип е спрян от ефир.
В рекламата на парфюма "Belle d'Opium", актрисата Мелани Тиери приема образа на Бела и танцува в ритама на ритуални барабани сякаш под влияние на опият. Някои от движенията могат лесно да бъдат асоциирани с инжектирането на наркотични вещества, което е всъщност и основния мотив за свалянето от ефир.
Клипът завършва с предизвикателна сцена, в която актрисата нежно прошепва:
Аз съм твоята страст.
Аз съм Belle D'Opium.
Новият аромат от Yves St Laurent.
В своя защита YSL заявяват, че името Belle D'Opium внушава идеята, че жените, които ползват аромата, имат същият пристрастяващ ефект върху мъжете, както този от наркотиците.
Хореографията е била внимателно подбрана, за да може Бела да съблазни зрителя и да покаже скритата сила и мощ на аромата. А финалните думи само подсилват посланието.
Въпреки това, органите за спазване на рекламните стандарти на острова твърдо застанаха зад позицията, че рекламният клип може да бъде изтълкуван по-скоро като визуализация на ефектите от употребата на наркотици, отколкото като израз на женственост и чар. Ето защо тя трябва да бъде свалена окончателно от ефир.
Loading cart
Сподели в