0899-907-657
Придобилият митичен статус Chanel Nº5, безспорният лидер в света на благоуханията, е номер едно по продажби в целия свят. Госпожица Coco Chanel, чийто моден бизнес бил един от най-преуспяващите през 20-те години на XX-ти век, възлга задача на руския парфюмен експерт Ernest Beaux да създаде "женски парфюм, който мирише като жена". Той й показва няколко мостри, от които тя избира петата. Това е и първият път, в който синтетични алдехиди са използвани в парфюмна формула. Комбинирането им с роза и жасмин формира мистериозен и неопределим аромат, истинско творение на гений. Никой преди това не се бил осмелявал да комбинира аромата на няколко различни цветя в един парфюм. Придържайки се към своите суеверни разбирания, Coco Chanel представя новия парфюм на петия ден от май, който е петият месец от годината, дава името Nº5 на аромата, като преди това е избрала петата мостра.
Като безспорен лидер на алдехидно-цветните аромати, Nº5 започва с интензивен цитрусов акорд, обогатен със синтетиката на алдехидите. Сърдечните нотки са изцяло цветни, като най-ясно различими са жасминът и розата. Със своето мистериозно дървесно ухание, сандаловото дърво и ветиверът придават изцяло завършен вид на компзицията.
Използването на алдехиди не е единствената предложена иновация при лансирането на Chanel Nº5. Неговият семпъл, геометрично-правилен флакон рязко се оличава от характерните до момента цилиндрично-конусовидни, обиспани с ненужни украшения парфюмни контейнери. Правоъгълният му дизайн, с пригладени ръбове, заедно с изключително стилната капачка, символизираща историческия площад "Вандом", е класически пример за "по-малкото е повече".
Loading cart
Топ продукти